Spartan 300

Ovakav tip vježbanja omogućava da se u jednom treningu razvijaju snaga, eksplozivnost, brzina, izdržljivost i kondicija. Inače, funkcionalni trening popularan je i kao efikasan oblik treninga za sagorijevanje masnog tkiva. Zbog tog razloga u svijetu se ova metoda koristi i kao trening za redukciju masnog tkiva stoga je trening veoma intenzivan, a cilj je zadani program, tj. broj serija i ponavljanja završiti u određenom vremenu.

Za razliku od klasičnog bodybuilding treninga kod funkcionalnog treninga rekviziti su drukčiji, a i metode vježbanja se bitno razliku od vježbanja u teretani. U treningu se trenira cijelo tijelo, suprotno od izolacija i ‘splitova’ po mišićnim grupama koje možemo naći u klasičnom fitnessu. Rekviziti koji se koriste za treninge su girje, medicinske lopte, pliometrijske kutije različitih dimenzija, konopi, vijače, elastične trake, dvoručni utezi, jednoručni utezi i veliki repertoar vježbi koje se izvode samo sa težinom vlastitog tijela. Ova metoda vježbanja uključuje i osnovne vježbe snage kao što su mrtvo dizanje, bench press, rameni potisak, čučanj i povezuje ih u jednu cjelinu, spajajući ih s drugim specifičnim vježbama poput njihanja s girjama, bacanja, skakanja, sklekova i dr. Koriste se razičite metode rada koje mogu biti: 6 različitih vježbi, sveukupno 300 ponavljanja kojih je cilj napraviti u što kraćem vremenu; intervalna metoda rada, gdje je cilj u zadanom vremenu napraviti što veći broj ponavljanja, kružna i frontalna medota rada.

Mogu ga raditi svi žene i muškarci, početnici i napredni vježbači, u kratkom razdoblju daje izvanredne rezultate koji se vide i na glumcima iz filma 300.

TERMINI: PONEDJELJAK, SRIJEDA I PETAK 20.00-21.00H

Povratak na programe snage i kondicije